Reklamace a vrácení

Jak reklamovat nebo vrátit zboží?

Žádný stres – vše zvládneš online a na pár kliknutí. Stačí vyplnit náš jednoduchý formulář.

1) Reklamace zboží

Chceš reklamovat zboží? Vyplň náš online formulář – pomůže nám rychle a bez zbytečných průtahů vyřešit tvou žádost. Jakmile ho odešleš, brzy se ti ozveme s dalším postupem.

2) Vrácení zboží do 14 dnů

Rozmyslel sis nákup? Zboží můžeš vrátit do 14 dnů od převzetí, bez udání důvodu. Stačí opět vyplnit náš online formulář a my se postaráme o zbytek.

Proč formulář? Díky formuláři máme hned všechny důležité informace pohromadě a můžeme tvoji žádost vyřídit rychle a bez zbytečného zdržování.

Pokud si s něčím nevíš rady, ozvi se:

📧 obchod@profi-dj.cz
📞 544 212 532
Rádi pomůžeme!

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Krok 1 – Zabal zboží

Použij původní obal nebo jiný vhodný obal, který zboží ochrání během přepravy. Do balíku přidej lístek s číslem objednávky, abychom věděli, od koho zásilka je. Dbej na to, aby bylo balení bezpečné – neručíme za škody při přepravě

Krok 2 – Vyplň formulář

Najdeš ho níže. Po odeslání ti přijde potvrzení e-mailem.

Díky tomuto postupu máme vše přehledně a můžeme ti co nejrychleji pomoct.

 
 
Reklamace prosíme posílat na adresu:
Profi-DJ s.r.o.
A1 Park, Hlavní 684/106
664 31 Lelekovice

Vratky také posílej na stejnou adresu:
Profi-DJ s.r.o.
A1 Park, Hlavní 684/106
664 31 Lelekovice 

Poznámka:

Zboží nám zpět nezasílej na dobírku. Taková zásilka bude odmítnuta a vrácena zpět na adresu.