Vše o nákupu
Ať už jsi u nás nakoupil nebo se na nákup teprve chystáš, sepsali jsme pro tebe několik velmi důležitých bodů, které by tě mohly zajímat. Tyto body také poukazují na časté otázky směřující na náš telefon nebo e-mail. Předtím než zavoláš a budeš se chtít na cokoliv zeptat, věnuj prosím pozornost tomuto textu, jež obsahuje následující body:
1. Jak nakupovat v našem e-shopu?
2. Doprava a platba
2.1 Způsoby a ceny dopravy
2.2 Možnosti platby a jejich ceny
3. Jak reklamovat?
1. Jak nakupovat v našem e-shopu?
Více informací o dodacích podmínkách najdeš níže v odstavci "Doprava a platba".
Postup objednání zboží na dobírku:
1. Pro výběr zboží z naší nabídky použij levé menu na hlavní stránce, kde jsou uvedeny přehledně všechny kategorie. Pokud bys nenašel to, co hledáš, využij okénka pro fulltextové vyhledávání v hlavičce našeho webu. Chceš-li se dostat na titulní stranu, klikni na logo značky v levém horním rohu.
2. Vyber si techniku, kterou chceš a přes její obrázek nebo název ve výpisu produktů přejdi do detailu produktu, kde najdeš všechny technické specifikace i detailní obrázky.
3. Až najdeš to pravé, tlačítkem "Přidat do košíku" přesuneš produkt do nákupního košíku, kde opět vidíš název produktu, skladovou dostupnost, počet objednaných kusů (lze měnit) i cenu. V této fázi si také můžeš vybrat jeden z našich dárků k objednávce, který závisí na celkové ceně objednaného zboží. Od toho se také odvíjí doprava zdarma, která je nastavena na hranici 5 000 Kč s DPH. V tomto bodě se také zadávají nákupní i studentské kódy pro slevy.
4. Pokud jsi vše správně vyplnil, přejdi na tlačítko "Pokračovat", kterým se přesuneš do karty "Doprava a platba", kde je třeba vybrat způsob úhrady, doručení a vyplnit identifikační údaje, které slouží k bezpečnému dodání zboží až k tobě domů, či do firmy. Prosíme, nezapomeň si všechny údaje pečlivě překontrolovat, zabráníš tak potížím s doručením zboží na tvou adresu.
5. Po stisknutí tlačítka "Potvrdit údaje" se přesuneš na poslední krok procesu, kterým je rekapitulace všech objednaných služeb a zboží. Zde máš také možnost napsat nám krátký vzkaz, který bude přiložen k objednávce. Pokračuj stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku". Tímto se celý proces uzavře a odešle se na tebou zvolené mobilní telefonní číslo textová zpráva a na e-mailovou adresu e-mail o přijetí objednávky. Po zpracování objednávky ti zašleme informace o potvrzení objednávky a expedici zboží.
2. Doprava a platba
2.1 Způsoby a ceny dopravy
Spoléháme se na zkušený tým profesionálů společností PPL a Česká Pošta, který se nám osvědčil ze všech nejšetrnějším zacházením se zásilkami i spolehlivými a klidnými řidiči:
Kurýr (PPL) – tento dopravce automaticky při doručování balíku posílá SMS s číslem zásilky a dobírkou vč. telefonního čísla na řidiče.
– Rychlé doručení na adresu – Doručení zboží přímo libovolnou adresu bydliště či práce do 24 hodin od odeslání.
Cena ČR: 149 Kč / nad 5 000 Kč zdarma;
Kurýr (ParcelShop) – tento dopravce automaticky při doručování balíku posílá SMS s číslem zásilky a dobírkou.
– ParcelShop – Doručení zboží na výdejní místo PPL do 24 hodin od odeslání.
Cena ČR: 99 Kč / nad 3 000 Kč zdarma;
Česká pošta – tento dopravce automaticky při doručování balíku posílá SMS s číslem zásilky a dobírkou vč. předpokládaného času doručení.
– Balík na Poštu – Doručení zboží přímo na nejbližší poštu bydliště s uložením zásilky po dobu 7 dní;
Cena NP: 149 Kč / nad 5 000 Kč zdarma;
– Balík do Ruky – Doručení zboží přímo libovolnou adresu bydliště či práce do 24 hodin od odeslání;
Cena NP: 169 Kč / nad 5 000 Kč zdarma;
Osobní odběr – zboží si můžeš samozřejmě vyzvednout osobně na naší pobočce. Připravení zboží trvá zpravidla méně než 24 hodin v případě, že je zboží skladem. Prosíme, vyčkej výzvy k vyzvednutí pomocí SMS a e-mailu. Osobní odběr máš u nás zdarma.
Adresa pro vyzvednutí:
Lelekovice:
Profi-DJ s.r.o
A1 Park, Hlavní 684/106
664 31 Lelekovice
Praha:
Profi-DJ s.r.o
Vršovická 627/55
101 00 Praha
2.2 Možnosti platby a jejich ceny
V našem obchodě můžeš platit nejběžnějšími metodami, pojďme si je projít pěkně popořadě.
- Hotově při převzetí zboží:
– dobírka po celé ČR a SR
Cena dobírky do ČR: 50 Kč
– osobně na prodejně
Cena vyzvednutí zboží osobně a další možnosti platby jsou zdarma.
- Předplatbou na účet – čili převedením hotovosti na základě zálohové faktury. V takovémto případě čekáme na připsání částky na náš účet a poté zboží neprodleně expedujeme, pokud je skladem.
- On-line platba – přes platební bránu společnosti PayU. V takovém případě nám hotovost dorazí okamžitě a zboží, pokud je skladem, ti můžeme ihned expedovat.
3. Jak reklamovat?
Reklamaci u nás (nebo osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě) uplatni bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme reklamace:
− v naší provozovně;
− v našem sídle;
− v místě podnikání;
− u osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě.
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši provozovnu / osobu určenou k opravě.
Doporučený postup při reklamaci:
− reklamované zboží nám doruč (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) nejlépe na brněnskou pobočku, přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
− zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění si volíš, tedy zda máš v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o opravu věci, výměnu zboží nebo jeho součásti, odstoupení od smlouvy, slevu z kupní ceny, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
− pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
Při reklamaci ti vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduješ; a dále (po vyřízení reklamace) ti vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
V souladu s občanským zákoníkem máš právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezmi na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíš uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Prosím věnujte pozornost nové adrese pro zasílání: Profi-DJ s.r.o., A1 Park, Hlavní 684/106, 66431, Lelekovice!
Přílohy:
Reklamační protokol / Formulář pro odstoupení od smlouvy
Obchodní podmínky
Dříve než se vrhneš do nakupování, pročti si, prosím, tyto obchodní podmínky. Jejich cílem je seznámit Tě s právy a povinnostmi obou stran obchodu.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Profi-DJ.cz, který je provozován na internetové adrese www.profi-dj.cz.
Provozovatelem je obchodní společnost Profi-DJ s.r.o. se sídlem A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 82994.
Obsah tohoto textu:
1. Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu Profi-DJ.cz umístěného na webovém rozhraní www.profi-dj.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi
naší společností
Profi-DJ s. r. o., se sídlem A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice,
IČ: 02927195,
DIČ: CZ02927195
Zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 82994
Adresa pro doručování: Profi-DJ s. r. o., se sídlem Profi-DJ s.r.o A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice
Telefonní číslo: 544 212 532
Kontaktní e-mail: [email protected]
jako prodávajícím a vámi jako kupujícím
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce, a vy se zavazujete toto zboží převzít (buď osobně, nebo od dopravce) a zaplatit nám kupní cenu (nebo jenom „cenu“), včetně nákladů spojených s dodáním zboží a případných poplatků souvisejících se zvoleným způsobem platby, uvedenou v objednávce.
Vlastnické právo ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezmete.
1.1. Vztahuje se kupní smlouva pouze na zboží?
Jako kupní smlouva (nebo jenom „smlouva“) se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Může tedy jít například i o smlouvu o poskytování služeb.
1.2. Je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek, ale vztahují se na vás Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?
Jako spotřebitel máte především:
− právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod (článek 5 těchto obchodních podmínek);
− nárok na záruku na nepoužité spotřební zboží v délce uvedené v Reklamačním řádu (uplatnění záruky se řídí Reklamačním řádem);
− právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);
− právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 7.3 těchto obchodních podmínek).
1.3. Čím se řídí náš právní poměr?
Náš právní poměr se řídí následujícími dokumenty:
− těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;
− Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
− Podmínkami užití webového rozhraní, které upravují registraci na webovém rozhraní, ochranu vašich osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy související s využíváním webového rozhraní;
− podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
− objednávkou a jejím přijetím z naší strany,
a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:
− zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“);
− zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.
1.4. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.
- KUPNÍ SMLOUVA
2.1. Jak uzavíráme kupní smlouvu?
Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku a aby došlo ke zpracování této objednávky z naší strany.
2.2. Jak podat objednávku?
Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), případně i telefonicky, e-mailem nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní umožňujeme.
Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři, zejména přesné označení objednávaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů, zvolený způsob platby a dopravy a vaše kontaktní údaje (dodací a případně fakturační).
Před závazným odesláním objednávky vám bude sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (v závislosti na zvoleném způsobu dopravy a platby). Doporučujeme zkontrolovat zejména druh a množství zboží, e-mailovou a dodací adresu. V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje.
Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.
O obdržení objednávky vás budeme informovat. Informace o přijetí objednávky je zasílána automaticky a tímto přijetím není kupní smlouva uzavřena, pokud to v potvrzení není výslovně uvedeno.
Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.
2.3. Kdy je tedy smlouva uzavřena?
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručena informace o zpracování objednávky z naší strany. Informace o zpracování objednávky vám bude zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k zaslání informace o zpracování objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete objednané zboží (podle toho, co nastane dříve). Zpracování objednávky může být součástí informace o přijetí objednávky dle článku 2.2 těchto podmínek (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo může po tomto potvrzení následovat samostatně.
Kupní smlouva nevzniká při zpracování objednávky při zvolené možnosti osobní odběr na prodejně. Kupní smlouva je v tomto případě uzavřena na prodejně vystavením paragonu či faktury.
2.4. Můžete již odeslanou objednávku zrušit?
Objednávku, kterou jsme dosud nezpracovali (tj. nebyla vám zaslána informace o zpracování objednávky z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek), můžete zrušit telefonicky nebo emailem. Všechny námi zpracované objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 5), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
2.5. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?
Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní. Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.
V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že vám byla zaslána informace o zpracování objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.
Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo ke zpracování vaší objednávky, nejsme povinni smlouvu uzavřít.
Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím zpracováním z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek.
2.6. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.
2.7. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?
Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, vaše objednávka a informace o jejím zpracování z naší strany. Celá smlouva vám bude zaslána emailem nebo na vaši žádost vytištěná poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
2.8. Je smlouva někde uložena?
Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání vám ji zašleme.
2.9. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?
V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi vám poskytneme veškeré potřebné informace.
- PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Jaké způsoby platby přijímáme?
Kupní cenu můžete uhradit především následujícími způsoby:
− v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;
− bezhotovostně před dodáním zboží nebo osobním odběrem převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v přijetí objednávky);
− bezhotovostně před dodáním zboží nebo osobním odběrem prostřednictvím platebního systému PayPal nebo platební brány PayU;
Případné další způsoby platby jsou uvedeny na webovém rozhraní.
Některé způsoby platby (zejména dobírka) mohou být dále zpoplatněny. Tyto poplatky jsou uvedeny na webovém rozhraní. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již poplatky související se zvoleným způsobem platby zahrnuje.
3.2. Kdy nastane splatnost kupní ceny?
V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby před dodáním zboží nebo osobním odběrem je cena splatná do pěti dnů od přijetí objednávky dle článku 2.3. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet.
3.3. V jaké měně můžete platit?
Platba zboží je možná v českých korunách (Kč).
3.4. Kdy můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Zálohu na kupní cenu můžeme požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 100.000 Kč.
Dále jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).
3.5. Jak vystavujeme účtenky v souvislosti s elektronickou evidencí tržeb?
Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb jsme povinni vystavit vám účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám zároveň udělujete souhlas s poskytnutím účtenky elektronickou formou.
- DODACÍ PODMÍNKY
4.1. Jak posíláme zboží?
Způsoby dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní. Konkrétní způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce. Pokud žádný způsob dopravy nezvolíte, můžeme ho určit my.
4.2. Jaké jsou náklady na dodání zboží?
Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na ceníku zvoleného dopravce. Aktuální náklady na dodání zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní.
V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.
4.3. Kdy vám zboží dodáme?
Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.
Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).
Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.
Do 14 dnů od uzavření smlouvy máte právo od smlouvy odstoupit (viz čl. 5 těchto obchodních podmínek). Během této doby vám nebude aktivační klíč k softwarovému zboží dodán, ledaže o to výslovně písemnou formou zažádáte. Zažádat o dodání aktivačního klíče před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy je možné i zaškrtnutím příslušné možnosti v průběhu vyplňování objednávky.
V ostatních případech vám bude aktivační klíč dodán následující den po dni, kterým uplynula 14denní lhůta pro odstoupení od smlouvy.
4.4. Jak postupovat při převzetí zboží?
Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás, nejpozději však do 2 pracovních dní od doručení. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.
Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží
- ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?
Od kupní smlouvy můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo e-mail. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář. Přijetí oznámení vám bez zbytečného odkladu potvrdíme.
Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.
5.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.
Byl-li vám společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.
5.3. Kdy od smlouvy odstoupit nelze?
V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od smluv dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud jste porušili jejich původní obal.
Od kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči, můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy vám byla doručena informace o zpracování objednávky z naší strany. Aktivační klíč vám bude dodán až po uplynutí této 14denní lhůty. Vezměte však na vědomí, že pokud vyjádříte výslovný souhlas s dodáním zboží před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, nemáte na odstoupení od smlouvy nárok, a to dle ustanovení § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
5.4. Jakým způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu, do jakékoliv provozovny nebo na adresu našeho sídla. Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
− kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
− písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail.
Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.
5.5. Kdy dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Peníze vám vrátíme:
− stejným způsobem, jakým jsme je přijali, nebo
− způsobem, jaký budete požadovat.
Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.6. Co když bylo vrácené zboží poškozené?
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud zjistíme, že Vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.
5.7. Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
− technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena zboží (článek 2.5 těchto obchodních podmínek);
− zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat;
− plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči vám účinné okamžikem, kdy je vám doručeno.
Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu. Peníze vrátíme do pěti dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského zákoníku).
Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k vaší spokojenosti.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
7.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Česká obchodní inspekce provádí též kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.
7.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku 7.1. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.
7.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: [email protected]; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7.4. Co byste ještě měli vědět?
Vezměte na vědomí, že zboží, které je svou povahou autorským dílem (především software), je chráněno autorským zákonem a je zabezpečeno proti kopírování a šíření. Zboží nebudete modifikovat, nezneužijete je a nebudete je poskytovat dál, šířit ani realizovat takové kroky, které by měly za cíl narušit zákonnou ochranu prodávaného zboží. Odpovědnost za škodu, která v důsledku takového chování může vzniknout, nesete vy.
Upozorňujeme, že zboží, které je svou povahou software, lze číst jen na některých technických zařízeních s určitým softwarovým vybavením. Jestliže nemáte takové zařízení, neodpovídáme za ztíženou možnost užívání. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu, včetně technických ochranných opatření, a údaje o součinnosti digitálního obsahu s hardwarem a softwarem, které jsou nám známy, obsahují licenční podmínky prodávaného zboží, nebo jsou uvedeny na webovém rozhraní.
Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.
Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce nebo ve vašem uživatelském účtu.
O způsobu zajištění zpětného odběru použitých výrobků, které jsou svou povahou elektrozařízením, výbojkami nebo zářivkami, vás budeme v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., zákon o odpadech, ve znění pozdějších předpisů, informovat.
V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2017
2. Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod
Tyto všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu Profi-DJ.cz umístěného na webovém rozhraní www.profi-dj.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi
naší společností
Profi-DJ s. r. o., se sídlem A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice,
IČ: 02927195,
DIČ: CZ02927195
Zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 82994
Adresa pro doručování: Profi-DJ s.r .o., A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice
Telefonní číslo: 544 212 532
Kontaktní e-mail: [email protected]
jako prodávajícím
a podnikatelem či právnickou osobou
jako kupujícím
(oba dále společně též jen jako „smluvní strany“).
- Úvodní ustanovení
1.1. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují základní práva a povinnosti smluvních stran při uzavírání kupní smlouvy či další smlouvy zde uvedené (dále jen jako „smlouva“) prostřednictvím webového rozhraní.
1.2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanovením obchodních podmínek. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Práva a povinnosti smluvních stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Práva a povinnosti smluvních stran se dále řídí Reklamačním řádem, Podmínkami užití webového rozhraní, a dále podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy. V otázkách zde neupravených se vztahy smluvních stran řídí právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“).
1.3. Tyto obchodní podmínky se vztahují na kupující, kteří jsou podnikateli, a na právnické osoby. Na smlouvy uzavírané se spotřebitelem se neuplatní tyto obchodní podmínky, ale Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod.
1.4. Vlastnické právo ke zboží nabývá kupující zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží převezme.
1.5. Zasláním objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s jejich obsahem souhlasí.
- Objednávka a uzavření smlouvy
2.1. Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních vlastností jednotlivých položek. Prezentace zboží uvedená na webovém rozhraní je informativního charakteru a nejedná se o návrh prodávajícího na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, aby kupující odeslal objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky prodávajícím.
2.2. Kupující provádí objednávku prostřednictvím webového rozhraní, popřípadě jiným způsobem uvedeným na webovém rozhraní nebo dle dohody smluvních stran. Objednávka musí vždy obsahovat přesný název objednaného zboží (případně číselné označení zboží), počet kusů zboží, zvolený způsob platby a dopravy a kontaktní údaje kupujícího (jméno a příjmení či název společnosti, identifikační číslo, adresu pro doručování, telefonní číslo, e-mailovou adresu). Kupující je povinen prokázat, že je podnikatelem, a to zadáním platného identifikačního čísla do objednávky.
2.3. Prodávající není povinen obdrženou objednávku potvrdit. Nepotvrzená objednávka není pro prodávajícího závazná. Prodávající je oprávněn ověřit si objednávku v případě pochybností o pravosti a vážnosti objednávky. Neověřenou objednávku může prodávající odmítnout.
2.4. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy bylo kupujícímu doručeno potvrzení závazné objednávky ze strany prodávajícího.
- Dodací podmínky
3.1. Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu dohodnutým způsobem, řádně zabalené a vybavené potřebnými doklady. Není-li dohodnuto jinak, jsou doklady poskytovány v českém jazyce.
3.2. Na základě dohody smluvních stran může prodávající zajistit pro kupujícího přepravu zboží a pojištění zboží po dobu přepravy. Cenu dopravy i pojištění je povinen hradit kupující dle platného tarifu dopravce. Za dodání zboží kupujícímu se považuje předání zboží prvnímu dopravci. Dodáním zboží přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží.
3.3. Před převzetím zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a případné závady neprodleně oznámit přepravci. O závadách bude sepsán protokol. Není-li sepsán protokol o závadách, ztrácí kupující nároky plynoucí z porušeného obalu zboží.
3.4. Neprodleně po převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zboží, zejména je povinen zkontrolovat počet kusů zboží, jeho kompletnost a zda zboží není poškozeno. V případě zjištění nesouladu je kupující povinen jej oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Zjištěné závady je kupující povinen vhodným způsobem zdokumentovat a tuto dokumentaci zaslat prodávajícímu spolu s oznámením závady.
3.5. Nepřevzetím zboží ze strany kupujícího není dotčeno právo prodávajícího požadovat úhradu kupní ceny v plné výši.
- Platební podmínky
4.1. Kupující má možnost zaplatit kupní cenu za zboží prodávajícímu mimo dalších způsobů uvedených na webovém rozhraní nebo individuálně dohodnutých i některým z níže uvedených způsobů:
− v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;
− bezhotovostně před dodáním zboží nebo osobním odběrem prostřednictvím platebního systému PayPal nebo platební brány PayU;
− bezhotovostně před dodáním zboží převodem na bankovní účet prodávajícího na základě zálohové faktury;
− bezhotovostně po dodání zboží převodem na bankovní účet prodávajícího na základě daňového dokladu (faktury) v době splatnosti uvedené na faktuře;
Prodávající je oprávněn neumožnit platbu zboží po dodání zboží. Tento způsob platby je zpravidla vyhrazen pro stálé zákazníky. Není-li dohodnuto jinak, je faktura přiložena ke zboží společně s dodacím listem.
4.2. Při platbě v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě je cena splatná do pěti dnů od přijetí objednávky, není-li smluvními stranami ujednáno jinak. Závazek kupujícího uhradit cenu zboží je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.3. Při nedodržení doby splatnosti dle těchto obchodních podmínek může být kupujícímu účtován úrok z prodlení ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení. Nárok prodávajícího na náhradu škody, která mu prodlením kupujícího vznikla, tím není dotčen.
4.4. V případě prodlení kupujícího s úhradou ceny zboží je prodávající rovněž oprávněn pozastavit další dohodnuté dodávky zboží, a to až do okamžiku úhrady všech splatných dluhů kupujícího.
4.5. Platba zboží je možná v českých korunách (Kč).
4.6. Jak vystavujeme účtenky v souvislosti s elektronickou evidencí tržeb?
Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb jsme povinni vystavit vám účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám zároveň udělujete souhlas s poskytnutím účtenky elektronickou formou.
- Odstoupení od smlouvy
5.1. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu, která již byla kupujícím zaplacena, bezhotovostně na účet sdělený mu pro tento účel kupujícím nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud kupující žádný do 5 dnů od odstoupení prodávajícímu nesdělí).
5.2. Prodávající je dále oprávněn odstoupit od smlouvy, je-li kupující v prodlení s úhradou kupní ceny zboží déle než 4 týdny. Zároveň má v tomto případě prodávající nárok na smluvní pokutu ve výši 50 % z ceny zboží.
5.3. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy, je-li prodávající v prodlení s dodáním zboží déle než 4 týdny od sjednaného dne dodání.
5.4. Kupující není oprávněn odstoupit od smlouvy ohledně zboží, které bylo dodáno řádně, včas a bez vad.
5.5. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a v případech smluv sjednaných elektronickou cestou též elektronicky. Odstoupení od smlouvy je účinné doručením oznámení o odstoupení druhé smluvní straně.
5.6. Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze smluvních stran účinnosti.
- Práva z vadného plnění
6.1. Podmínky uplatnění práv z vadného plnění a záruční odpovědnosti se řídí Reklamačním řádem prodávajícího.
- Ochrana obchodního tajemství a obchodní politiky prodávajícího
7.1. Při sjednávání smlouvy a jejím plnění mohou být kupujícímu sděleny informace, které jsou označeny jako důvěrné nebo jejichž důvěrnost vyplývá z jejich povahy. Kupující se zavazuje tyto informace zejména:
− uchovávat jako důvěrné;
− neposkytnout je bez souhlasu prodávajícího jiné osobě;
− nevyužít je k jinému účelu, než k plnění smlouvy;
− nevyužít jakýmkoliv jiným poškozujícím způsobem.
7.2. Dále se kupující zavazuje, že nebude bez souhlasu prodávajícího pořizovat kopie podkladů předaných mu prodávajícím.
- Závěrečná ustanovení
8.1. Pokud vztah související s užitím webového rozhraní nebo právní vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem (s vyloučením použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží).
8.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné nebo nepoužitelné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2017
3. Reklamační řád
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu Profi-DJ.cz od naší společnosti
Profi-DJ s. r. o., se sídlem A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice,
IČ: 02927195,
DIČ: CZ02927195
Zapsané v obchodním rejstříku vedené Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 82994
Adresa pro doručování: Profi-DJ s. r. o., A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice
Telefonní číslo: 544 212 532
Kontaktní e-mail: [email protected]
- Za jaké vady zboží odpovídáme?
Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
− má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
− je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
− vyhovuje požadavkům právních předpisů;
− zboží se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;
− za vadu zboží je též považována situace, kdy vám dodáme jiné zboží, než jaké bylo mezi námi sjednáno;
− odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy; a
− nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva 3. osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží.
Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době uvedené v článku 2.
Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek pro maloobchod.
Jste-li spotřebitelem a vada zboží se projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
- Jaká je záruční doba?
Spotřebitelům poskytujeme záruku za jakost po dobu 36 měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena delší záruční doba.
Podnikatelům poskytujeme záruku za jakost po dobu 12 měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena jiná záruční doba.
Berte na vědomí, že v případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.
- Jaká práva z vadného plnění máte?
Vaše práva z vadného plnění pro spotřebitele se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117 a § 2165 až 2174.
- V případě, že vada zboží existovala nebo se má za to, že existovala již při převzetí zboží, náležejí vám níže uvedená práva z vadného plnění:
Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí vám tato práva z vadného plnění:
a) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
b) odstranění vady opravou věci;
c) přiměřená sleva z kupní ceny; nebo
d) odstoupení od smlouvy.
V případě podstatného porušení smlouvy nás při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady informujte o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili. Upozorňujeme vás, že pokud tak neučiníte, budou vám náležet pouze ta práva, která by vám náležela při nepodstatném porušení smlouvy. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s námi.
Pokud v přiměřené lhůtě vadu zboží neodstraníme, můžete požadovat namísto odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo můžete od smlouvy odstoupit.
Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, můžete požadovat:
a) odstranění vady; nebo
b) přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě, že vadu zboží neodstraníme včas nebo odstranění vady odmítneme, můžete požadovat slevu z kupní ceny, anebo můžete od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s námi.
Berte na vědomí, že dokud neuplatníte své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupíte od smlouvy, jsme oprávněni dodat vám chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).
Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že nemůžete věc vrátit v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. To neplatí v případě, že:
a) došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
b) jste použili věc ještě před objevením vady;
c) jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo
d) jste věc prodali ještě před objevením vady, spotřebovali ji, anebo pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.
- Pokud se vada zboží vyskytne v záruční době podle článku 2, náležejí vám níže uvedená práva z vadného plnění:
a) právo na výměnu zboží máte v případě, že:
− zboží během záruční doby pozbyde některou z vlastností uvedených v článku 1 reklamačního řádu a není to vzhledem k povaze vady nepřiměřené;
− je vada neodstranitelná;
− zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo
− se na zboží vyskytne větší počet vad.
Výměnu zboží nemůžete požadovat v případě, že by výměna zboží byla neúměrná povaze vyskytnuté vady. V takovém případě máte právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na výměnu zboží vám nenáleží ani v případech, kdy je vadná pouze část (součástka) zboží.
Požadovat výměnu zboží nelze u zboží prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat přiměřenou slevu.
b) právo na výměnu vadné součásti zboží máte v případě, že:
− je vadná pouze součást (součástka) zboží;
− je vada neodstranitelná;
− zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě; nebo
− se na zboží vyskytne větší počet vad.
c) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny máte v případě, že
− nezvolíte právo na odstoupení od smlouvy, výměny vadného zboží nebo součásti zboží nebo opravu zboží;
− nejsme schopni zboží nebo jeho součást vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí);
− nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo v případech, kdy by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže; nebo
− věc má vadu, z níž jsme zavázáni, a jde o věc prodávanou za nižší cenu.
d) právo na odstoupení od smlouvy máte v případě, že
− je vada neodstranitelná;
− zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě;
− se na zboží vyskytne větší počet vad;
− nejsme schopni zboží vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí); nebo
− není možné vyměnit vadné zboží nebo součást zboží za bezvadné.
- Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud:
− jste o vadě před převzetím věci věděli;
− jste vadu sami způsobili; nebo
− uplynula záruční doba.
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
− opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);
− věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo
− vyplývá-li to z povahy věci.
- Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u nás (nebo osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme reklamace:
− v naší provozovně;
− v našem sídle;
− v místě podnikání;
− u osoby, která je v potvrzení o trvání práv z vadného plnění – záručním listu uvedena jako osoba určená k opravě.
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši provozovnu / osobu určenou k opravě.
Doporučený postup při reklamaci:
− pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
− zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o opravu věci, výměnu zboží nebo jeho součásti, odstoupení od smlouvy, slevu z kupní ceny, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
− reklamované zboží nám doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme), přičemž při zasílání doporučujeme zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení;
− pro usnadnění postupu je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, pro spotřebitele nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě. Při velkoobchodním prodeji si vyhrazujeme k vyřízení reklamace lhůtu 90 dní.
Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete; a dále (po vyřízení reklamace) vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
- Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?
Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží po vyřízení reklamace doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.
V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady na uskladnění mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.
7. Reklamace zboží mimo zákonnou záruční dobu (nad rámec zákonné 24 měsíční lhůty)
Mimo zákonné záruční doby poskytuje Profi-DJ kupujícímu, který je spotřebitelem, prodlouženou zákonnou dobu o 12 měsíců na nové zboží. Tato prodloužená doba se nevztahuje na spotřební materiál, drobný spotřební materiál, zboží podléhající zkáze ani na zánovní zboží.
Během prodloužené záruční doby platí pro kupujícího, který je spotřebitelem, upravené podmínky záruky a kupující nemá právo požadovat uplatnění práv platných při zákonné záruční době. Pokud se během platnosti prodloužené záruční doby (nad rámec zákonné 24měsíční lhůty) vyskytne vada produktu, kterou lze odstranit a vada není ze záruky vyloučena, Profi-DJ odstraní vadu na své náklady.
Pokud se během platnosti prodloužené záruční doby (nad rámec zákonné 24 měsíční lhůty) vyskytne vada produktu, kterou nelze odstranit, Profi-DJ nevrátí zákazníkovi plnou kupní cenu, ale poskytne záruční plnění formou vystavení poukázky v zůstatkové hodnotě reklamovaného zboží. Tato poukázka slouží výhradně na nákup jiného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace produktu může být v případě složitější technické diagnostiky nebo opravy zboží delší než 30 dní.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2017
4. Podmínky užití webového rozhraní
Nacházíte se na webovém rozhraní www.profi-dj.cz (dále jen „webové rozhraní“), které provozuje naše společnost
Profi-DJ s. r. o., se sídlem A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice,
IČ: 02927195,
DIČ: CZ02927195
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 82994
Adresa pro doručování: Profi-DJ s. r. o., A1 Park, Hlavní 684/106, 664 31 Lelekovice
Telefonní číslo: 544 212 532
Kontaktní e-mail: [email protected]z
Vezměte na vědomí, že bez ohledu na to, zda prostřednictvím webového rozhraní nakupujete, registrujete se na něm nebo jej pouze navštěvujete, je nutné se řídit dále uvedenými pravidly, která vymezují a upřesňují podmínky užívání všech funkčních součástí webového rozhraní.
- Registrace na webovém rozhraní
Na webovém rozhraní se můžete registrovat prostřednictvím registračního formuláře dostupného na webovém rozhraní. Do registračního formuláře je nutné vyplnit požadované údaje, zejména jméno, příjmení a kontaktní e-mail. Registrací je založen uživatelský účet.
Pro přístup do uživatelského účtu je potřeba uživatelské jméno a heslo. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.
Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit.
V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.
Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především objednávat zboží, sledovat objednávky a spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.
Vezměte na vědomí, že máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto podmínek užití.
- Ochrana osobních údajů
Při vyplnění objednávky nebo při registraci na webovém rozhraní nám poskytujete některé vaše osobní údaje. Dále při užívání webového rozhraní dochází k získávání, uchovávání a zpracovávání dalších údajů, k nimž máme přístup. Zadáním osobních údajů a užíváním webového rozhraní souhlasíte se zpracováváním a shromažďováním svých osobních údajů v dále uvedeném rozsahu a k dále uvedeným účelům, a to až do doby vyjádření nesouhlasu s takovým zpracováním.
Ochrana osobních údajů je pro nás velice důležitá. Při nakládání s osobními údaji proto postupujeme v souladu s právním řádem České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“).
Naše společnost, Profi-DJ s.r.o., postupuje dle zásad zpracování osobních údajů viz Ochrana osobních údajů.
2.1. Co jsou osobní a další údaje?
Osobní údaje jsou ty údaje, které nám dobrovolně poskytujete v rámci vyplnění objednávky či registrace. Osobními údaji se rozumí veškeré informace, které identifikují nebo mohou identifikovat konkrétní osobu. Osobními údaji jsou zejména, avšak nikoliv výlučně, jméno a příjmení, datum narození, e-mailová adresa a adresa bydliště či telefonní číslo.
Další údaje, které získáváme automaticky v souvislosti s využíváním webového rozhraní, jsou IP adresa, typ prohlížeče, zařízení a operačního systému, doba a počet přístupů na webové rozhraní, informace získané pomocí souborů cookies a další obdobné informace. Upozorňujeme, že tyto další údaje můžeme získávat i bez registrace a bez ohledu na to, zda na webovém rozhraní nakupujete nebo ne.
2.2. Jak využíváme osobní a další údaje?
Prostřednictvím osobních a dalších údajů vám především umožňujeme přístup k vašemu účtu a co nejsnazší užívání webového rozhraní.
Údaje dále využíváme pro komunikaci ohledně správy vašeho účtu a pro uživatelskou podporu. Údaje mohou být použity pro zlepšování našich služeb, a to včetně využívání analýzy chování uživatelů webového rozhraní.
Údaje mohou být využity k obchodním a marketingovým účelům, tj. k vedení databáze uživatelů webového rozhraní a k nabízení zboží a služeb, a to po dobu neurčitou. Odesláním objednávky nebo registrací souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení všemi elektronickými prostředky.
Souhlas se zasíláním obchodních sdělení a elektronické pošty za účelem přímého marketingu můžete kdykoliv odvolat formou e-mailu na naši kontaktní e-mailovou adresu.
2.3. Jak spravujeme a zpracováváme vaše osobní údaje?
Jsme správcem osobních údajů ve smyslu ZOOÚ a jsme vedeni v registru u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00069695.
Zpracováním vašich osobních a dalších údajů můžeme pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele.
Osobní i další získávané údaje jsou plně zabezpečeny proti zneužití.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
2.4. Komu předáváme vaše osobní údaje?
Vaše osobní údaje nepředáváme žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci a osoby podílející se na dodání zboží. Takovým osobám jsou vaše osobní údaje předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Vaše e-mailová adresa může být dále předána společnosti Heureka Shopping s.r.o., a to za účelem zaslání hodnotícího dotazníku v rámci služby „Ověřeno zákazníky“. Tento dotazník vám bude na e-mailovou adresu zaslán po uskutečnění nákupu v intervalech určených společností Heureka Shopping s.r.o. a můžete v něm hodnotit kvalitu našich služeb a produktů. S předáváním vašich osobních údajů v rozsahu a ve smyslu účelu tohoto odstavce výslovně souhlasíte.
2.5. Jaká jsou vaše práva v souvislosti s osobními údaji?
Máte právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na informace o jejich zpracování (informace o účelu zpracování, informace o zdrojích těchto údajů a informace o příjemci). Tyto informace vám budou bez zbytečného odkladu poskytnuty na požádání. Dále máte právo na opravu osobních údajů a další zákonná práva k těmto údajům.
Na základě vaší písemné žádosti odstraníme vaše osobní údaje z databáze.
Pokud se domníváte, že my nebo zpracovatel osobních údajů provádíme zpracování vašich osobních údajů, které je v rozporu se zákonem, můžete:
− požádat nás nebo zpracovatele o vysvětlení;
− požádat, abychom my nebo zpracovatel odstranili takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
Při ochraně vašich osobních údajů vám vyjdeme maximálně vstříc. Pokud ovšem s vyřízením nebudete spokojeni, máte právo obrátit se na příslušné orgány, zejména na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno vaše oprávnění obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
Za poskytnutí informací o zpracování osobních údajů můžeme požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz).
My i případní zpracovatelé osobních údajů máme sídlo v České republice.
- Služby společnosti Google a soubory cookies
Webové rozhraní pro svou činnost využívá takzvané „cookies“. Webové rozhraní dále používá službu Google Analytics a případně i další služby poskytované společností Google, Inc. (dále jen „Google“). K využívání cookies dochází i v rámci využívání těchto služeb.
3.1. Co jsou to cookies a jak vyjádříte souhlas s jejich používáním?
Cookies jsou textové soubory ukládané do počítače nebo jiného elektronického zařízení každého návštěvníka webového rozhraní, které umožňují analýzu způsobu užívání webového rozhraní.
Zaškrtnutím souhlasu na webovém rozhraní udělujete svůj souhlas s využíváním souborů cookies, a také se zpracováváním údajů o vás společností Google a námi, a to způsobem a k účelům podrobněji popsaným na webovém rozhraní.
3.2. Můžete ukládání souborů cookies ve svém počítači nějak zabránit?
Používání souborů cookies můžete odmítnout volbou v příslušném nastavení v internetovém prohlížeči.
Upozorňujeme na to, že při odmítnutí používání souborů cookies není vyloučeno, že nebudete moci plně využívat veškeré funkce webového rozhraní.
3.3. Jak Google využívá získaná data?
Pokud vás zajímá, jak Google využívá data, které od nás získává, dozvíte se tyto informace kliknutím na následující odkaz: Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů.
- Ochrana autorských práv
Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty, fotografie, obrázky, loga a další), včetně programového vybavení webového rozhraní a těchto podmínek, je chráněn naším autorským právem a může být chráněn dalšími právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.
Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.
4.1. Jakými způsoby budeme při porušení autorských práv postupovat?
Při nerespektování výše popsaného zákazu budeme postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.
My jako držitel autorských práv máme zejména právo domáhat se, aby bylo od zásahů do našich autorských práv upuštěno, a požadovat stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu.
Dále máme právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.
- Ostatní vztahy související s využíváním webového rozhraní
5.1. Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.
5.2. Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat mechanismy, programové vybavení, skripty nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz, tj. především narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém, a dále nesmíte vykonávat žádnou činnost, která by mohla vám nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní a užívat webové rozhraní nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
5.3. Nemůžeme vám zaručit nepřerušený přístup na webové rozhraní, ani nezávadnost a bezpečnost webového rozhraní. Neodpovídáme za škodu způsobenou při realizaci přístupu a užívání webového rozhraní, včetně případné škody vzniklé při stahování dat zveřejněných na webovém rozhraní, škody způsobené přerušením provozu, poruchou webového rozhraní, počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat, zisku nebo neoprávněného přístupu k přenosům a datům.
5.4. Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.
Tyto podmínky užití jsou platné a účinné od 1.1.2017.